Nieuwtjes

Samen Tafelen

Stichting Hulpverlening vanuit de Westfriese Kerken organiseert 2 keer per maand een open maaltijd voor iedereen die graag met anderen samen eet. Je bent van harte uitgenodigd voor een heerlijk driegangendiner verzorgd onze koks.
Arienne, Henri en Julia wisselen elkaar af in de keuken.

Onze nieuwe locatie:

Praethuys 't Slot, Van Beijerenstraat 89, 1623 JD Hoorn.

Wanneer?

Wanneer: 16 en 30 januari en verder om de veertien dagen. Zaal open 17.30 uur aanvang Maaltijd 18.00 uur

Prijs:

Voor de maaltijd €8,-. Voor de drankjes €1,50 per glas.

Betaal mogelijkheden:

• via de bank

     NL07RABO0371617405 t.n.v. St. Hulpverlening WF Kerk o.v.v. samen tafelen + datum/data

• ter plaatse met een QRcode
  • ter plaatse contant.

Nieuwe Locatie

Met veel plezier laten we weten dat de HWK is verhuisd!Foto nieuwe locatie Hulpverlening vanuit de Westfriese Kerken

We zijn uit het kantoortje op de Huesmolen en betrekken een mooi nieuw kantoor.

Dat  bevindt zich te midden van veel collega's hulpverleners, zoals bijvoorbeeld: Schuldhulpmaatje en Vluchtelingenwerk.

Ons adres:

HWK Hulpverlening
p/a Dampten 16, 1624 NR Hoorn.